ورود/ثبت نام

آموزش افتر افکت در آکادمی موشن کده

After Effects training at Motion Kade Academy

دسته بندی: رپورتاژ
128 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
04 مرداد 1403
تاریخ انتشار:
04 مرداد 1403

برای کسانی که سفر ویرایش ویدیو خود را آغاز می کنند، ممکن است چیزی ترسناک تر از باز کردن AE برای اولین بار وجود نداشته باشد. چیزهای زیادی برای پذیرش وجود دارد.

اما، اجازه ندهید جلوه‌های بصری، گرافیک‌های حرکتی و نرم‌افزارهای ترکیبی Adobe شما را بیش از حد عصبانی کنند، در زیر رابط ظاهر پیچیده آن در واقع یک طراحی کاملاً بصری وجود دارد که یادگیری آن به طرز شگفت‌آوری آسان است.

بنابراین، قبل از اینکه برای اولین بار وارد افتر افکت شوید، یک نفس عمیق بکشید، ریه‌های خود را با هوای مثبت و ارادی پر کنید و این راهنمای نهایی را برای شروع کار با Adobe After Effects دنبال کنید…

چگونه می توانم در افتر افکت شروع کنم؟مانند هر پلتفرم ویرایش ویدیو، ترفند یادگیری دوره آموزش افتر افکت این است که به سادگی درک کنید که چرا وجود دارد و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند. After Effects در واقع یک برنامه بسیار قدرتمند است، با این حال عملکردهای اصلی آن همگی حول محور توانمندسازی سازندگان بصری با ابزارها و کنترل‌های کافی برای ایجاد سریع و آسان ترکیب‌بندی‌های ویدیویی است که می‌تواند هم کاملاً ابتدایی و هم پیشرفته باشد.

با این حال، در حالی که پریمیر یک NLE (ویرایشگر غیر خطی) عالی برای ویرایش پروژه های ویدیویی شما در یک جدول زمانی ساده و با برخی جلوه های اساسی است، افتر افکت یک سیستم ویرایش بسیار برتر است که از نظر جلوه های بصری، گرافیک حرکتی بسیار بیشتر ارائه می دهد. و ترکیب.

با این حال، برای هر کسی که واقعاً می‌خواهد بازی خود را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و گرافیک‌های متحرک ارتقا دهد، After Effects یکی از قدرتمندترین و همچنین در دسترس‌ترین آنهاست.

 

چه چیزی افتر افکت را از پریمیر متمایز می کند؟

همانطور که در گذشته به آن پرداختیم، پریمیر یکی دیگر از نرم افزارهای ویرایش ویدیوی قدیمی است که توسط Adobe ارائه شده است که یک ستون اصلی واقعی در صنعت فیلم و ویدیو است. (و اگر کنجکاو هستید، در اینجا یک راهنمای مفید برای دوره آموزش پریمیر پیشرفته از طرف های حرفه ای وجود دارد که باید نشانه گذاری کنید.)

 

چه کسانی می توانند در دوره آموزش پریمیر پرو شرکت کنند

خرید دوره پریمیر پرو فقط مختص به دانشجویان رشته کامپیوتر نیست. تمام افرادی که به طراحی و کارهای گرافیکی علاقه دارد، افرادی که به صورت اجمالی با نرم افزار پریمیر پرو آشنا هستند و می خواهند به صورت حرفه ای و به صورت علمی با این برنامه قدرتمند کار کنند می توانند در دوره آموزش پریمیر پرو Adobe Premiere Pro شرکت نمایند.

شرایط سنی, برای شرکت در دوره به هیچ عنوان ملاک نیست. تمام افرادی که می خواهند ویرایش و تدوین فیلم را خودشان انجام دهند.تمام افرادی که به دنبال شغل دوم پردرآمدی هستند. و تمام فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف در رشته های مختلف می توانند در پک آموزش حرفه ای پریمیر پرو شرکت نمایند.

 

سینما فوردی چیست؟

نرم افزار سینما فوردی به طراحان این امکان را می‌دهد تا مدل‌های گرافیکی سه بعدی پیچیده بسازند و به آن‌ها جان ببخشند. برنامه گرافیک سه بعدی را می توان به صورت انعطاف پذیر استفاده کرد و دارای عملکردهای متعددی است. این کار Cinema 4D را برای طراحان آسان‌تر می‌کند. به لطف ابزارهای گرافیک سه بعدی، بافت های با وضوح بالا و انیمیشن های پیچیده، این برنامه دارای انعطاف پذیری برای ساده سازی روند گردش کار گرافیک سه بعدی است.

آموزش سینما فوردی ابزاری برای ایجاد گرافیک سه بعدی بر روی پلتفرم های مک و رایانه شخصی است. این برنامه گرافیکی سه بعدی طیف گسترده ای از عملکردها از جمله انیمیشن ها و بافت ها را پوشش می دهد.

 

کاربرد نرم افزار سینما فوردی چیست؟

Cinema 4D به طراحان این امکان را می‌دهد تا مدل‌های گرافیکی سه بعدی پیچیده بسازند و به آن‌ها جان ببخشند. برنامه گرافیک سه بعدی را می توان به صورت انعطاف پذیر استفاده کرد و دارای عملکردهای متعددی است. این کار Cinema 4D را برای طراحان آسان‌تر می‌کند. به لطف ابزارهای گرافیک سه بعدی، بافت های با وضوح بالا و انیمیشن های پیچیده، این برنامه دارای انعطاف پذیری برای ساده سازی روند گردش کار گرافیک سه بعدی است.

بهترین برای Cinema 4D ابزاری برای ایجاد گرافیک سه بعدی بر روی پلتفرم های مک و رایانه شخصی است. این برنامه گرافیکی سه بعدی طیف گسترده ای از عملکردها از جمله انیمیشن ها و بافت ها را پوشش می دهد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.