موشن گرافیک چیست؟ گرافیستار
What is Motion Graphics?
لوگو چیست؟
لوگو نماد یا طرحی است که برای شناسایی یک شرکت یا سازمان و همچنین محصولات، خدمات، کارکنان و غیره آن استفاده می شود.
در ساده ترین تعریف، لوگو مشخص می کند. این گونه است که شرکت شما در میان دیگران شناخته شده و به یاد میآید. همچنین به عنوان چهره کسب و کار شما عمل می کند.
لوگوی شما همچنین می تواند فرصتی برای بیان یک بیانیه در مورد سازمان شما باشد. برای مثال آمازون را در نظر بگیرید. فلش شکلک نشان میدهد که شرکت همه چیز را از A-Z میفروشد و همچنین نشان میدهد که مشتریان چقدر خوشحال هستند وقتی از آنها خرید میکنند.
یک هشدار این است که حتی اگر دوره طراحی لوگو می تواند معنای عمیق تری را منتقل کند، لازم نیست. در واقع، اکثر شرکتهایی که برای تصمیمگیری در مورد لوگو تلاش میکنند، به سادگی بیش از حد از آن درخواست میکنند. هر سه طراح ما موافق بودند که اکثر مردم سهام زیادی در لوگوها قرار می دهند (جناسی طراحی عجیب و غریب در نظر گرفته شده است)
موشن گرافیک چیست؟
دنیای انیمیشن های تجاری از رشته ها و سبک های مختلفی تشکیل شده است. کلمه "انیمیشن" یک اصطلاح چتر است که تقریباً هر چیزی را که دارای حرکت باشد شامل می شود. با این حال، یکی از زیرمجموعه های انیمیشن برای برخی افراد گیج کننده است، حتی اگر در عصر دیجیتال در اطراف ما وجود داشته باشد: Motion Graphics. آنقدر فراگیر است که تقریباً نامرئی است - اما در مورد انیمیشن تجاری ابزاری واقعاً قدرتمند است.
در این مقاله بینش، توضیح خواهم داد که موشن گرافیک چیست، تاریخچه آن، چه چیزی آن را از سایر انواع انیمیشن متمایز می کند و اهمیت آن در صنعت تبلیغات و طراحی امروزی.
دوره موشن گرافیک به معنای گرافیک در حرکت است. این ساده ترین تعریفی است که می توانید دریافت کنید. در بسیاری از مواقع به موشن گرافیک نیز موشن دیزاین گفته می شود که درک رابطه بین حرکت و عناصر طراحی را آسان تر می کند. Motion Graphics در مورد آوردن دانش طراحی به رسانه های جدید با افزودن عناصر زمان و مکان به آن است - یعنی ایجاد حرکت.
موشن گرافیک به شدت با پیشرفت های تکنولوژی مرتبط است، بنابراین طبیعتاً تکامل آنها در هم تنیده شده است. در سالهای اخیر، پیشرفت نرمافزار طراحی و انیمیشن به Motion Graphics این امکان را داد که برای کسانی که مایل به یادگیری یا تولید هستند، بسیار در دسترس باشد. در عین حال، فراگیر شدن صفحه نمایش در اطراف ما فرصت های بیشتری برای طراحی و در نتیجه متحرک سازی محتوا ایجاد کرده است. از ماشینهای ما گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی، یخچالهای هوشمند و تلفنهایی که در جیبهایمان هستند، امروزه همه چیز از موشن گرافیک استفاده میکند.
منبع: گرافیستار www.graphi-star.com
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید.
- نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید.
- بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
- به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند.
- از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید.