ورود/ثبت نام

چگونه می توانید جایگاه خود را در فهرست Google در سال 2020 کسب کنید

How to get your place in the Google list in 2020

دسته بندی: رپورتاژ
131 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
24 تیر 1403
تاریخ انتشار:
24 تیر 1403

این علاوه بر موضوعات نمایه سازی جزئی برای صفحاتی است که در واقع نمایه می شوند. نمایه سازی جزئی هنگامی است که نشانی اینترنتی شما توسط Google نمایه می شود اما برخی از محتوای صفحه به دلایل زیادی فهرست نمی شوند.

هرچه وب سایت شما بزرگتر باشد، احتمال مبارزه با نمایه سازی بیشتر است. فقط برای شما چند مثال می زنم:

  • Walmart: فقط 61٪ توسط Google نمایه شده است.
  • Yoox.com: فقط 19٪ محتوای آن نمایه می شود.

فروشگاه های تجارت الکترونیکی، ناشران، حتی وبلاگ ها. هیچ کس در برابر این مسئله مصون نیست.

Walmart، Verizon، Medium.com - نوع وب سایت مهم نیست.

Medium.com یکی از نمونه های مورد علاقه من است که 20 ~ از URL های آن توسط Google نمایه نشده است، اما لیست وب سایت های پاک نشده بسیار طولانی است. پایگاه داده ما با هزاران مارک بزرگ، مارک هایی که می شناسید، وب سایت هایی که هر روز به آنها مراجعه می کنید پر شده است و در تلاشند تا URL های قابل فهرست شدن و منحصر به فرد خود را توسط Google نمایه کنند.

این مقاله تا حدودی این مشکل را روشن می کند و به شما کمک می کند تا نه تنها آن را درک کنید بلکه همچنین می توانید آن را در وب سایت خود تشخیص، نظارت و رفع کنید.

درصد URL ها در چندین وب سایت مارک که در جستجوی Google نمایه نمی شوند.

قبل از شروع بحث در مورد راه حل های این چالش، بگذارید کمی تاریخچه نمایه سازی، نمایه سازی جزئی و ارائه SEO را روشن کنم.

 

کمی تاریخ

مسائل نمایه سازی فقط مربوط به JavaScript نیست.

اولین بار که صفحه ای با لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج برنج لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه لباس خواب زنانه برنج لباس خواب زنانه برنج نیمه مشاهده کردم، از این پدیده جدید شگفت زده شدم، اما توضیح این مسئله در سال 2017 آسان بود. Google محتوای HTML را فهرست بندی می کند و قسمتهایی از صفحه را که به JavaScript متکی بودند، رد می کند.

ما شروع به ردیابی موارد نمایه سازی مشتریان و سایر وب سایت های بزرگ و پرطرفدار کردیم که امیدواریم بفهمیم چه چیزی باعث آنها شده است. ما به سرعت متوجه شدیم که مشکلات نمایه سازی در همه اشکال و اندازه های ممکن وجود دارد.

نمایه سازی جزئی اغلب با استفاده از JavaScript به وب سایت متصل می شود، اما این به آرامی تغییر می کند. وب سایت های "بدون جاوا اسکریپت" بیشتر و بیشتر هستند که با نمایه سازی جزئی دست و پنجه نرم می کنند.

برای درک این مشکل، ما به داده های بیشتری نیاز داشتیم. ما باید مقیاس مشکل را درک کنیم. سال گذشته، ما برای ردیابی مشکلات نمایه سازی Google، شروع به ساخت مجموعه ابزارهای خود کردیم و در این مقاله خلاصه ای از چند سال اخیر تحقیقات ما در مورد روندهای خزنده، رندر و نمایه سازی، داده های مجموعه ابزار ما، و آخرین، بازخورد Google و واکنش به ما و اعلام یافته های خود در "مانیفست رندر SEO" من در طول نشست الکترونیکی SEJ در ماه ژوئن.

بیایید با چهار نوع مجزا از مشکلات نمایه سازی که ممکن است با آنها روبرو شوید شروع کنیم.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.