ورود/ثبت نام

اجاره خودرو در استانبول

Car rental in Istanbul

دسته بندی: رپورتاژ
124 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
05 مرداد 1403
تاریخ انتشار:
05 مرداد 1403

وقتی به استانبول سفر می‌کنید باید قید ماندن در هتل را بزنید و تا آنجا که می‌توانید از سفرتان لذت ببرید از قدیم گفتن دنیا دیدن بهتر از دنیا خوردن است. منظورم این هست که تا می‌توانید قدر لحظاتتان را بدانید. استانبول شهری با تاریخ و فرهنگ کهن است که دیدن آن خالی از لطف نیست. اما استانبول تنها به مناطق تاریخی خلاصه نمی‌شود و هر منطقه و محله‌اش زیبایی‌های خودش را دارد. پس برای دیدن این همه زیبایی و جاذبه‌های گردشگری باید چکار کنیم؟

اجاره خودرو در استانبول

اگر به‌دنبال سفر ارزان به استانبول هستید پیشنهاد پین‌تاتی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی‌است. اما اگر به دنبال یک سفر درست و حسابی هستید و نگران هزینه کردن نیستید، بهتراست به فکر اجاره خودرو در استانبول باشید. مطمئن باشید از کرایه تاکسی بسیار به‌صرفه‌تر است.

 

شرایط اجاره خودرو در ترکیه

برای اجاره خودرو در استانبول می بایست ۲ هفته قبل از سفر، خودرو مدنظرتان را رزرو کنید. کرایه ماشین در استانبول با شرایطی بسیار آسان و قیمت مقرون به صرفه امکان پذیر است. به دلیل اینکه مشتریان ایرانی فاقد کردیت کارت (credit card) هستند. اجاره خودرو در استانبول بدون داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین دیپوزیت و برگشت ودیعه در شرکت های سرویس دهنده به ایرانی ها در همان لحظه بدون زمان انتظار صورت می گیرد.

 

نحوه اجاره ماشین در استانبول استانبول

برای اجاره خودرو در استانبول استانبول باید مراحل زیر را به ترتیب پیش بروید: 

  • انتخاب شرکت سریوس دهنده اجاره خودرو در استانبول
  • انتخاب ماشین موردنظر
  • تماس با کارشناسان مربوطه
  • گرفتن موجودی خودروی انتخاب شده
  • انتخاب محل تحویل خودرو در استانبول
  • ارائه مدارک جهت اجاره ماشین استانبول
  • امضای قرارداد(بین طرفین)
  • تحویل خودرو در محل انتخایبی شما، توسط متصدی

 

قوانین رانندگی در ترکیه

قبل از رنت خودرو در استانبول ترکیه باید از قوانین رانندگی در ترکیه مطلع شوید. در صورت عدم رعایت قوانین ترکیه جریمه های سنگینی را متحمل می شوید. قوانین راهنمایی و رانندگی در ترکیه شامل موارد زیر می باشد:

  • حداقل سرعت مجاز در ترکیه ۵۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  • حداقل سن مجاز برای اجاره ماشین در ترکیه ۲۱ سال می باشد.
  • همراه داشتن گواهینامه و بیمه خودرو

 

اجاره ماشین بدون راننده در استانبول

با رنت خودرو از شرکت های معتبر می توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین خودروی مورد نظرتان را رزرو کنید. حداقل زمان اجاره خودرو بدون راننده در استانبول یک روز می باشد. عموما خودروهای موجود در استانبول مدل سال است. اجاره خودرو در استانبول به صورت بدون محدودیت کیلومتری و با محدودیت کیلومتری به مشتریان قابل ارائه می باشد. امکان تحویل و عودت خودرو در تمام شهر های ترکیه امکان پذیر می باشد. هزینه ترانسفر خودرو بر عهده مشتری می باشد. قیمت اجاره خودرو در استانبول مقرون به صرفه و ارزان است. نرخ اجاره ماشین در استانبول روزانه از حدود ۱۳۰ لیر شروع می شود. نوع خودرو و مدل آن بر روی قیمت اجاره خودرو تاثیر دارد.

 

اجاره ماهانه خودرو در استانبول با تخفیف ویژه

این آفر برای افرادی که به دلایل کار و بیزینس خود، ماهانه در استانبول اقامت دارند یا به طور کلی مقیم استانبول می باشند بسیار مناسب است. زیرا شما با نازلترین قیمت خودرو را در اختیار دارید تقریبا اجاره ماهانه خودرو در استانبول از حدود 2500 لیر شروع می شود. که نسبت به اجاره خودرو ماهانه در ایران بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه است. همچنین کیفیت خودروهای استانبول نسبت به دیگر کشور های همسایه قابل مقایسه نیست و از جدید ترین خودروها برای رنت استفاده می شود.

 

اجاره روزانه ماشین در استانبول

اجاره روزانه خودرو در استانبول بدون پرداخت هیچ گونه ضمانتی امکان گذیر می باشد. اجاره ماشین در استانبول روزانه بدون محدودیت کیلومتری رنت داده می شود. اجاره خودرو ارزان در استانبول از 120 لیر شروع می شود. برای رزرو بیشتر از 1 روز می توانید از تخفیف ویژه بهره مند شوید. کرایه ماشین در استانبول دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد. خودروهای اجاره ای در ترکیه دو نوع بیمه عادی و CDW (کامل) دارند.  مبلغ دیپوزیت برای بیمه های عادی 1000 دلار یا 7000 لیر می باشد. اما مبلغ دیپوزیت برای خودروهایی با بیمه کامل، 300 دلار یا 2500 لیر می باشد. تمام خودروهای اجاره ای در استانبول مدل سال می باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر وارد سایت turkeybesthome.com شوید.

 

وب سایت مهندس 360 هیچ مسئولیتی در قبال رپرتاژ منتشر شده بر عهده ندارد.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.