ورود/ثبت نام

اسکرابر و زمین شوی صنعتی نوین پاک در مجموعه هتل‌های پارسیان

New clean industrial scrubber and floor cleaner in Parsian hotels

دسته بندی: رپورتاژ
131 تعداد بازدید
0 تعداد کامنت
تاریخ به‌روزرسانی:
06 مرداد 1403
تاریخ انتشار:
06 مرداد 1403

یکی از هتل هایی که هرروزه از خدمات و دستگاه های نظافت صنعتی از جمله اسکرابر و زمین شوی صنعتی استفاده میکند مجموعه هتل های پارسیان است. مجموعه هتل های پارسیان با اعتماد به نوین پاک و برندهای عرضه شده در این شرکت با استفاده از انواع دستگاه زمین شوی صنعتی و کف شوی  باعث مطبوع تر شدن محیط برای مشتری ها و پرسنل خود شده است. 

چرا که استفاده از انواع زمین شوی و کف شوی، اسکرابر زمین شوی صنعتی باعث شده است که هم آلودگی به سرعت و قدرت از بین برود و هم خستگی ناشی از کار نیروی انسانی ایجاد نشود. به همین جهت است که استفاده از وسایل نظافت صنعتی و همچنین انواع زمین شوی و کف شوی هم به طرز شگفت آوری کیفیت کار را بالا می برد و هم باعث ایمنی و سلامت کارکنان می شود. بیش از ده ها مجموعه هتل، بیمارستان و دیگر مجموعه ها با همکاری با شرکت نوین پاک از کیفیت بسیار مطبوعی در امر نظافت برخوردار شده اند و همچنین با استفاده از خدمات نوین پاک از خدمات پس از فروش نیز بهره مند گشته اند.

اسکرابر و زمین شوی صنعتی نوین پاک در مجموعه هتل‌های پارسیان

ما همه روزه پاسخگوی همکاران خود در شرکت‌های پیمانکاری نظافت صنعتی و همچنین صاحبان محترم صنایع مختلف هستیم. این عزیزان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر کار شرکت نوین پاک به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان سرافراز، کوچه ۵، پلاک ۱۲، واحد ۱۴ و یا تماس با یکی از شماره تلفن‌‌های ۸۶۱۲۲۸۷۲ – ۸۶۱۲۰۳8۸ – ۸۶۱۲۲۳۹۳ – ۸۶۱۲۲۷۱۰ – ۰۹۱۲۵۱۴۸۷۸۲ – ۰۹۱۲۱۱۹۱۲۰۲ هر سوالی درباره دستگاه‌های نظافت صنعتی دارند از ما بپرسند. در وبسایت شرکت نوین پاک به آدرس www.novinpak.com نیز انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به تفصیل معرفی شده‌اند و عکس و ویژگی‌های هر یک درج شده است.  افتخار ما کمک به هموطنان خوبمان برای انتخاب بهترین‌هاست. به همین خاطر علاقمندان به این مبحث می‌توانند برای تبدیل سیستم نظافت سنتی مجموعه خود به سیستم نظافت صنعتی با ما در تماس باشند تا به صورت رایگان مشاوره‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.
  • به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.
  • از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
برای ارسال کامنت باید عضو سایت باشید. برای ثبت نام / ورود به سایت کلیک کنید.